Verification: 499a3de4febc54ff

Ostuabi

Maksmine

Melano e-poes on võimalik maksta järgnevate makseviisidega:

  • Eesti: Swedbank, SEB Pank, Luminor Pank, COOP Pank, LHV Pank, Citadele Pank, Revolut ja krediikaart (Visa või Mastercard).
  • Läti: Swedbank, SEB Pank, Luminor Pank, Citadele Pank ja Revolut.
  • Leedu: Swedbank, SEB Pank, Luminor Pank, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, Citadele Pank ja Revolut.
  • Soome: Nordea Pank, Danske Pank, OP Pank ja Revolut

Arvega tasumise võimalust Melano e-pood ei paku.

Kaupu saab osta ettevõttele, kuid arvega tasumise võimalus puudub. Makse peab toimuma läbi pangalingi peale tellimuse esitamist.

Kui on soov saada arvet ettevõttele, siis tuleb teha linnuke kasti “Soovin saada arvet ettevõttele”. Seejärel tuleb täita ettevõtte nime ja registrikoodi lahter. KMKR olemasolu puhul täita ka käibemaksukohustlase väli.

Arve saadetakse tellimuses esitatud e-posti aadressile mitte hiljem, kui 5 tööpäeva jooksul.

Soodustused

Sooduskoodi kasutamiseks lisage tooted ostukorvi ning siirduge ostukorvi lehele. Vajutada väljale “Sisesta sooduskood”. Avaneb lahter, kuhu on võimalik sisestada sooduskood. Peale sooduskoodi sisestamist vajutada “Rakenda”.

Melano pakub kampaaniapõhiseid soodustusi, mis kehtivad ja rakenduvad automaatselt.

Sooduskoodi olemasolu korral on võimalik rakendada seda ostukorvis enne tasumist.

Tagastus

Melano e-poest ostetud kaupa on võimalik tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Tagastamise eeldus on, et kaup peab olema originaalpakendis, kasutamata ja avamata.

Avatud pakendiga kosmeetika ning parfümeeriatooted ei kuulu tagastamisele. Samuti ei ole võimalik tagastada tooteid, mille kasutamist ja säilivusaega ei ole võimalik kontrollida.

Kauba tagastamiseks võtke meiega ühendust e-posti aadressil info@melano.ee või täitke vorm meie tagastuse lehel.

Tagastuse lehel sisestage avaldusse järgnevad andmed:

  • Sisestage tellimuse number.
  • Tätike ära ees- ja perekonnanimi ning e-posti aadress.
  • Kirjutage tagastatavad tooted ning tagastamise põhjus.
  • Kui tellimus sisaldab mitut toodet, siis täpsustage, missugust toodet soovite tagastada.

Täida tagastusvorm

Kaba tagastamise kulud kannab täies mahus klient vastavalt pakiautomaatide teenusepakkujate hinnakirjale.

Melano kannab paki tagastamise kulud juhul, kui tegemist on praakkaubaga või tooted ei vasta tellimuse sisule.

Tagastatud kauba eest laekub raha 5 tööpäeva jooksul, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel peale taganemisavalduse kättesaamisest.

Tagastatud kauba eest raha maksmine toimub siis, kui kaup on jõudnud Melano lattu ja töötajate poolt üle kontrollitud ning kauba hüvitamise otsus on rahuldatud.

Tarne & transport

E-poest tellitud kaubale ei pakuta järele tulemise võimalust.

Kui kauba kättesaamisega on kiire, palume võtta meiega eraldi ühendust e-posti aadressi teel info@melano.ee, et saaksime teie kauba komplekteerimist võtta prioriteedina.

Melano pakub hetkel tarneviise ainult Omniva, Itella Smartpost ja DPD pakiautomaatidesse Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes. Täpsema info tarnehindade ja aja kohta leiate meie kohaletoimetamise lehelt.

Vastavalt tellitud kauba kogustele ja kaalule, võib tarnehind olla erinev.

Tooted, mis on olemas kohapeal Melano Tartu laos, pannakse teele 1 tööpäeva jooksul peale tellimuse esitamist. Üldiselt tööpäeviti enne 10:00 vormistatud tellimused paneme teele juba samal päeval ning see jõuab sihtpunkti järgneval või ülejärgneval päeval.

Tooted, mis on olemas Melano Baltikumi laos, edastatakse tütarettevõttele 1-2 tööpäeva jooksul peale tellimuse esitamist. Baltikumi laus olevate toodete lõplik tarne võib olla 7-14 tööpäeva.

Kõikidel toodetel on välja toodud tarne ajavahemik, millal eeldatavalt toode võib saabuda.

Tellimine

Tellimuse esitamiseks ei ole kliendikonto olemasolu kohustuslik. Kui soovite Melano pakkumistega kursis olla, jälgida oma tellimusi ning tellida pidevalt uusi kaupu, siis soovitame luua endale kliendikonto.

Kui olete tellimuse esitanud ja selle eest tasunud, kuid avastasite endapoolse vea, siis võtke meiega ühendust esimesel võimalusel e-posti teel info@melano.ee.

Kui tellimus ei ole komplekteeritud ega välja saadetud, siis saame tellimust tühistada või muuta. Tellimuse muutmisel tuleb ostjal tasuda eelnevalt hindade erinevuse vahe, kui uue tellimuse hind on suurem eelnevast.

Tellimuse protsess Melano e-poes toimub järgnevalt:

  • Valige e-poest tooted, mida soovite osta ning vajutage nuppu “Lisa korvi”.
  • Avades ostukorvi on teil võimalus korrigeerida toodete kogust ning tooteid ostukorvist kustutada. Olemasolu korral on võimalik sisestada ka sooduskood.
  • Kui olete kõik tooted ostukorvi sisestanud, vajutage nuppu “Mine maksma”.
  • Tellimuses tuleb täita kõik tärniga (*) tähistatud lahtrid.
    • Soovi korral saab luua endale ostukorvis kliendikonto (olemasoleva kliendikonto puudumisel) tehes linnukese kasti “Loo konto”.
    • Soovi korral saab nõuda arvet ettevõttele tehes linnukese kasti “Soovin saada arvet ettevõttele”.
    • Soovi korral saab liituda uudiskirjaga tehes linnukese kasti “Liitu Melano uudiskirjaga”.
  • Valige kassa lehel sobiv transpordimeetod. Oluline on sisestada ka kauba kättetoimetamise aadress või pakiautomaadi asukoht.
  • Seejärel valige sobiv makseviis.
  • Nõustuge e-poe tingimustega ning vajutage nuppu “Maksma”.
  • Valige sobiv pank ning sooritage makse.
  • Peale makse sooritamist vajutage nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”.

Tooted

Melano e-pood ei müü aegunud ega võltsitud ilutooteid.

Toote kehtivust ja ohutut kasutamist selgitab kosmeetikatoodete ohutust ja märgistamist reguleeriv Kosmeetikatoodete määrus 1223/2009/EÜ. Kosmeetikatooted mille säilivusaeg on pikem kui 30 kuud tähistatakse avatud kreemipurgi sümboliga. Kreemipurgi sümboli sisse märgitud number näitab toote ohutu kasutamise aega kuudes pärast tootepakendi avamist. Kosmeetikatoodetele mille säilivus on lühem kui 30 kuud, märgitakse toote säilimise tähtaeg.

Melano võimaldab kõikidel ettevõtetel müüa tooteid oma e-poes ning on alati avatud koostööpakkumistele.

Kui soovite oma toodet panna meie e-poodi müüki, võtke meiega ühendust e-posti aadressi info@melano.ee kaudu või saatke kiri läbi kontaktivormi.